4/15 албумче

Това е сгъвката, която показвам в четвърта тема в Юлската форумска игра на Картичкофуриите. Виждала съм я във вариант на картичка и то доста ефектна, но тук е част от албумче.
Необходими са 3 картона с форма на квадрат. Моите са с размер 20/20см, които прегъвам на 4 и по единият диагонал. За изработването на това албумче ми помогна темата "Как да направим..." раздела Майсторийки, в сайта на Двете елши.
Залепяме частите една за друга, като ги припокриваме в единият квадрат. Диагоналната сгъвка на средната част трябва да бъде противоположна на диагоналните сгъвки на двете крайни части.
След като сме сглобили остава да залепим кориците на албумчето. Аз използвам двойно залепящо тиксо.
Това е любимият ми момент - "преливането на страниците" от едната към другата корица!!!
Албумчето не е декорирано тук, защото още не е подарено и искам да запазя малка изненада за бъдещият собственик!!!

Коментари

  1. Пламни, твоите урочета ми стават все по-любими! Достъпно обяснени и изглеждат толкова лесни за направа, а всъщност крайния резултат е много ефектен.
    Нямам търпение да покажеш албумчето попълнено..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Краси и аз си мислех, че има невъзможни неща, но после се убедих, че щом е направено вече и има прилично обяснение не е чак толкова трудно. Благодаря ти за оценката!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

пролетно дърво