15/15 Завършен албум

През 2010г. докато се рових в Интернет видях един албум, който много ме впечатли. Взех няколко листа, които ми бяха по ръка и започна аматьорското изпълнение. Преди 2 седмици го намерих - незавършен, така съм го скрила от себе си, че съм го забравила.
Днес направих друг - вече завършен, но няма да ви покажа крайният резултат все още, защото е подарък и трябва да е изненада все пак. Понеже е краят на месец юли и това е последната тема в Юлската форумска игра "Сгъвките на Plamnito", ще покажа само детайлите на това албумче.
Две картончета разграфени на по 1см.
Картонче 15/21см, сгъвките са на 9 и 15см.
Три картона А4, прегънати на 7,5 и 22,5см.
Корицата на албума размерите и сгъвките са като на вътрешните картони. В последствие направих друга корица с друга сгъвка, защото тази не отговаряше на декорацията и повода.
На средната част на корицата залепям по една външна част на двата картона.
Върху двете залепени части залепям средната част на третият картон.
И закрепям декорацията.
Тук завършва серията от сгъвки, които исках да направя през този месец. Смело и гордо мога да кажа, че успях да завърша всичко, което бях планирала. Някъде не ми стигна времето за декорацията, но в самото начало знаех, че това ще е опция, все пак важни бяха сгъвките. Благодаря ви за подкрепата и търпението, надявам се да ви е било забавно. Ако видите някоя интересна сгъвка моля споделете я с мен, аз задължително ще й се зарадвам и ще я изпробвам. До скоро!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината