за надеждата

И аз като Кати съм окрилена от надеждата!!! Най-много се надявам съвсем скоро на имаме лепящи букви на кирилица, за нашето хоби!...
Но да се върна на Надеждата! Какво е тя? Емоцията или увереността в това, което предстои! И винаги се надяваме на нещо по-добро! Надеждата за мен е устремът да премина през този свят и да влезя в това, което ме очаква след това!
... Когато ми поръчаха тази картичка препоръката беше да бъде с точно този надпис "НАДЕЖДА" (в случая "HOPE"), да е тип "прегърни ме" и да използвам червен, жълт и зелен цвят...а и да е за една млада изискана дама, която скоро ще има рожден ден и след няколко месеца ще дари живот на втората си рожба. Започнах да мисля - с тези цветове се прави детска картичка, а тя не отговаря на сгъвката. Разбира се - ЦВЕТЯ!
Всяка дама се радва на цвете! Извадих кутиите с материали и започнах да съчетавам. Веднага взех този разкошен печат, който ми е подарък от Маги. Последва пудрата и уреда за ембос - личи си колко много имам да уча. И някак си съвсем спокойно се наредиха панделката и розите. Наистина много се надявам картичката ми да донесе много радост на бъдещата притежателка!

Коментари

  1. Разбира се че ще донесе радоси и надежда на притежателката си, Плами. А за бг буквите - много бих се радвала и аз да си имаме...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината