готови за Коледната размяна на тагове

След едномесечно тутане и лутане в събиране на материали, вече с облекчение мога да кажа, че съм готова с моите тагове за размяната организирана от Ем. Остава само да й ги изпратя!
Преди това искам да ви се похваля и да благодаря на Маги за прекрасният печат и още много подобни, които ми беше подарила преди година. "Маги, благодаря и ако искаш да си ги ползваш - ми кажи - близичко съм ти!"




Ето ги - лица и гръбчета - всички заедно:


Първите два: Зеленият е с печатчетата на Маги, а синият е с печатите на Мигито.


Вторите два: Нарекох ги детски, макар че и другите не им отстъпват по детинщина. :)


Третите два:


Това е за сега! оставям си възможност да надрасна себе си с още една крачка! Приятни занимания в приготовленията за празниците!

Коментари

  1. Супер сладки са. Обаче тези със снежните човечета и бисквитените човечета ми станаха фаворити. Много идейно си ги измислила.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! От липса на материали заложих на идеи!

      Изтриване
  2. Толкова са готини и различни, и пълни с Коледно настроение! Браво! Аз още съм доникъде, а време не остана...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

Морско дъно