КАРТИШОЦИТЕ на 1 годинка и крафтърският куфар

Тази публикация се посвещава на Картишоците! :)
Много обичам рождените дни - весело, радостно и разбира се едно наперено човече, което се разхожда гордо-гордо, за да видят всички колко е пораснало! И нашите Картишоци пораснаха - изобщо не съм се съмнявала в това, че ще се развият - толкова са неуморни и заредени с положителни емоции и идеи! Да сте здрави, вдъхновени и работливи, и да достигнете поне пълнолетие!
Много се чудех какво точно да ви подаря - албумче, картичка, какво ли и със едно съветване с Кати, реших отново да ви поговоря за Top Score Multiboard или казано на чист български: дъската за картички и кутии на крафтърският куфар.
Малко предистория - както всяка картичкоправеща и аз отделих особено много време на рекламите на Crafter's Companion и техният The Ultimate cfarter's companoin (Крафтърският куфар), дойде финансовата част на проблема и след съветване с други момичета стигнах и аз до убеждението, че това е неоправдан разход и за тези пари е по-практично да си взема инструменти и материали, които ще ползвам постоянно.
За да разберете повече за инструментите, които ползвам (Не че са нещо, кой знае какво!), може да видите тук:
Изобщо не съм се двоумяла дали искам дъската за пликове - не я искам, защото не ми е необходима. По принцип готови пликове използвам за да правя албумчета, а за картичките ми понеже са обемни, по-често изработвам кутийки. Щом ще Ви покажа дъската за картички и кутии, значи ще си говорим за сгъвки!!! Любимите ми!!! Изработих една картичка за 16-тият рожден ден на една приятелка, която е балерина и понеже съм използвала сгъвка, ще Ви я покажа тук.
Направих клипче и се зародиха няколко идеи за картички и сгъвки. Приятно гледане!!! Ако все още сте в моето местенце и имате още малко сили, съм Ви подготвила и продължение за представянето на дъската, като ще ви покажа готов проект на кутия за покани. Декорацията й ще видите в някоя от следващите ми публикации.
Ето и клипчето:

Нямам претенции за много веща в дъската за картички и кутии, но я използвам изключително често, защото все изпробвам някоя сгъвка. Ако открия още нещо практично свързано със нея, бъдете сигурни, че ще го споделя с Вас!
Пожелавам Ви здраве, вдъхновение и науморно да се трудите, и да създавате красоти, които да радват хората около Вас!
Толкова от мен! До скоро!

Коментари

  1. Плами, благодарим за пожеланията !С добри приятели и потдръжници винаги далеч се стига:)!Бързам с коментар преди да пусна видеото ти :)))тъй-като с тези интересни урочета които винаги ни поднасяш,не мисля че ще ми остане време да пиша!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Bejko! Продължавай все така неуморно да бъдеш дорбо другарче! Поздрав и от мен!

      Изтриване
  2. Плами, и тук да ти кажа - голямо благодаря, че откликна на нашата покана и ни подари тази толкова полезна публикация.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моля, моля, за Вас винаги съм готова да подам ръка!

      Изтриване
  3. Земляче, благодарим и на теб, че ни уважи и ни показа нещо полезно. Благодарим за пожеланията и затова, че се навърташ край нас. Аз също минавам край теб, макар и да не пиша редовно коментари, не мисли, че изпускам какво се случва в блогът ти... :))))) Пък като ни израстат зъбките и като се развихря, ще видите вие ... :)))))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Земляче, много търпение и кураж Ви желая на тебе и Бобо, за зъбките! Благодаря за милите думи! Благодаря и за вдъхновението от твоите творение! До скоро картичкоправене!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината