моята миличка творбица

В групана на Юлето във Фейсбук си организираме месечни предизвикателства и в тях се участва със всеки вид техники и крафт умения. Таз месечното предизвикателство е "Бебешко съкровище - кутийка". Защо ли Ви обяснявам всичко това, със сигурност не Ви вълнува.
За мен обаче не нещо извънредно, защото от две седмици препускам между кутиите с приготвени натериали за 3 албума.
Първо започнах един сватбен албум. В един момент на работа ми поръчаха албум за годишнина от сватба и той стана с приоритет. Междуременно много спешно започнах да правя бебешки албум, за едно малко момиченце и докато го уммувах, се оказа, че сватбеният албум трябва да е друг; след два дни се промени и този за годишнината. Стана такава каша в главата ми!!
И днес - бебешко предизвикателство! Познахте, заех се с бебешкият албум!


За да ми е интересно реших да е сгъвка, за да не ми е лесно, е в кутийка!
Вътре в албумчето ще има снимки на малкото съкровище-бонбон!!!

Коментари

  1. Ехааа! Много интересни сгъвки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали!!! Много се забавлявах докато я правих! По-голямото забавление ще е при рязането на снимките, но и до там ще стигнем! :)

      Изтриване
  2. Плами, виждам че кашата в главата ти поражда толкова красиви и сполучливи неща, че само мога да те поздравя за което.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината