перлена сватба

С много голямо въодушевление и респект се заех с поръчката, да изработя колаж от снимки като подарък за Перлената сватба на родителите на моята приятелка - заради емоцията от дългият житейски път, който са извървяли заедно и прекрасните деца, които са отгледали и продължават да подкрепят! За мен беше чест, че ми се довериха, въпреки че до сега не съм правила такъв проект! С много цветя в любимите цветове оранжев и жълт, и перли - нали е перлена сватба! Най-голямото вълнение беше, че ще работя със снимки, което ще ми даде възможност да завърша цялостно проекта!
Всичко започна с уговорката да направя един колаж 30/30 см с около 10 снимки, които в момента в който пристигнаха при мен се оказа, че са над 40 и съвсем скорострелно се завъртя идеята за албум от 6 листа, според тематичното разделение на снимките. Имаше изискване колажа да стои закачен на стената. И междувременно снимките продължаваха да с е увеличават като бройка, което от една страна промени още веднъж формата и същевременно ме обвърза емоционално със семейството!
В крайна сметка реших вариант между албум и пано, който да може да се пренася без проблем и да се прибира без да заема много място.
Няма начин да не е сгъвка! Но понеже ще има обем е необходима гъвкавост, а за мен решението беше панделка.
Разбира се, че такова огромно нещо е трудно за снимане, но ако някой се навие да си пожелае такъв спомен бих се навила отново да го направя, заради достойнството на тези хора и респекта ми към тях!
Междувременно покрай всичките 55 снимки се намърдаха 32 ръчно изработени с дистрес цветя и 80 листа, и много ъгълчета за снимки "Като старият в албум на мама и тати!".
Аз вярвам в истинската любов, единството на семейството и всеотдайността в отглеждането и възпитанието на децата, и внуците! Пожелавам на всеки, ако не достигне такава годишнина, поне да достигне това щастие и задоволство!

Коментари

  1. Евала блестящата хрумка. Винаги е много умилително, когато събереш много спомени на куп. За 50 рожден ден на татко му правих колаж, само че на Фотошоп и го разпечатах и сложих в рамка. Предизвика бурни емоции и вълнения, а съм сигурна, че твоето пано-албум ще донесен не по-малко въздишки и приятни ретроспекции. :) Развълнувах се.
    Пожелавам приятна вечер и нестихващ творчески ентусиазъм.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината