Житие и страдание на една Картичкофурия (месечен проект). Ден ВТОРИ.

Всички знаят колко бързо се привързвам към сродни души и колко много обичам да ги подкрепям, и насърчавам! Такава душица е Кат от Къщичката!
Много се развълнувах вчера, когато прочетох за следващото й начинание-предизвикателство и много ми допадна идеята, понеже вече веднъж правих нещо подобно през юли, 2012г! И за да й дам първенство, ще започна от днес! А какво творих вчера, ще Ви покажа в следвашите дни, защото е част от... нещо. :)
С какво ще се изфукам днес?! То си е за фукане!!!
За моя голяма радост и гордост днес Забавлятелките от Мър-Мяу ме обявиха за Кралица на предизвикателството! Честито и на другите момичета, които участваха и са короновани за Кралици! За мен това предизвикателство беше особено сантиментално, защото изпробвах и изработих нов продукт в крафт-хобито си и дръзнах да се включа при най-добрите в БГ пространството!

Коментари

  1. Плами, честита ти корона, съвсем заслужена при това. Ти винаги си готова за следващия нов проект - адмирации за което.
    А подкрепата ти в начинанието много ме радва, явно лудите сме повече от един брой.

    ОтговорИзтриване
  2. Много ме зарадва с топлите думи, Кат! Нека да се забавляваме заедно!

    ОтговорИзтриване
  3. Плами честито и от мен ,много творчески успехи ти пожелавам .

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината