Ден ДВАДЕСЕТИ.

Тази вечер чета книга! Художествена! Обичам да чета този автор, защото е много описателен и всяка негова книга е много увлекателна! Странното обаче е, че със всеки следващ ред се хващам как усърдно мисълта ми отлита към кошницата с материали за Коледните картички. И след като няколко пъти затворих книгата и после търсих до къде съм стигнала, се пляснах по челото, че мога да задоволя крафтърският си глад като си направя разделител. Набързо разбира се!
Преди малко четох статията на Кати, за неуспешните опити. Аз имах такъв преди няколко дни. Исках да си направя ембосинг фон с дистрес, на тухли - не ми хареса това, което се получи. Обаче си запазих картончето, защото нищо не изхвърлям и ето, че ми пасна страхотно на ъгловият таг! Сега вече ми харесва - ха ха! Според интереса!!!

Коментари

  1. Плами, честит ти разделител и приятно четене ти желая

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е много приятно четенето на книга. Пренасям се в други места и срещам други хора. Но все пак реалността е по-желана!

      Изтриване
  2. Плами, жесток разделител, чак ми се прииска и на мен да си направя :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Веси! Много е лесен, бързо става! Направи и ни го покажи!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината