гост-дизайнер

Днес ще Ви представя моята приятелка и верен фен на блогът ми - Bo!
Случи се така, че послучай 8 март и подарих моят първи опит в Mix Media. Бях много приятна изнензадана, че съвсем без повод тя реши да ме зарадва, без да предполага, че се нуждая от свеж въздух вдъхновение. Така съм се заровила в чете на статии по уеб дизайн, че нямам сили дори да посегна към картоните, а имам и списък със желания, които трябва да осъществя.
Стига толкова за мен. Ето моето бижу:

Надписът от близо! Много специален!
Много съм благодарна, че имам Вас приятелки, които променяте денят ми! Дано и аз да мога да Ви подействам по същият начин!
До скоро!

Коментари

  1. Ех, че хубаво си го написала..... <3
    И аз ти благодаря, Плами! И за мен беше доста мотивиращо и най-вече зареждащо позитивно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма как да не го напиша, Во! Каквото ми е на сърцето си го казвам! Благодарна съм ти от цялото си сърце!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината