Часовник

Съвсем в края на отминаващата година се разработих, явно за да убия времето и подтисна нетърпението за настъпващата нова година! Исках и да се включа в предизвикателството на Бо при Картичкофуриите! Да завършим годината с участие, пък дано през новата да ми е по-творческо! И достатъчно време да имам!
Картичкофурийско предизвикателство 319 "Дантелено"
Направих един стенен часовник, че си нямаме - тъй де, обущарят да не ходи бос!
Материалите са ми подарък от Деси от Blackcatbg - гр. Плевен. Аз си ги избрах, за да се пробвам в нещо ново за мен! Моля вещите в декупажа и микс медията да са по-снизходителни към мен! Благодаря ви!
И ето го часовникът, който ще отмерва времето в нашето семейство!
Животът е моментите, които спират дъхът ни!
Толкова за днес! Имам още няколко недовършени неща, които се надявам да завърша преди голямото свиване на сърми!
Поздрави от нас - Плами и Митко - и весели празници!

Коментари

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

последно за годината