Бурканът 2017г.

И аз като добра домакиня си купих буркан с зелеви листа, за да направя сърмички за новогодишната трапеза. Един огромен буркан! Досвидя ми да го хвърля и си го прибрах - може да ми потрябва!
Посрещнахме весело и доволно новата година! Като се наспахме хапнахме и започнах да връщам новогодишните пожелания на всички приятели, които се постараха да ги отправят във Фейсбук. И докато превъртах страницата се появи един буркан пълен със цветни бележки.
Помислих си: Явно някой си записва, за да не забрави!
След това си казах: "И ти забравяш! И като една истинска жена си спомняш само в тежки ситуации!"
И деята на буркана е всеки ден да се записва нещо съществено, което се е случило, за да може в края на годината, да имаме конкретно за какво да благодарим!В крафт пространството му казваме Project Life!
Извадих прибраният буркан и написах бележка за деня, и я сложих вътре. Добре де, ами ако се случи нещо неприятно - никой не е застрахован?!
След това, започнах да мисля как да го украся, за да се различава от другите събратя.
В последствие се появи разновидност, в която притежателката на бурканът за писва страхове, притеснения. Успокоих се - Не съм сама! Трябва да сме благодарни за всичко! "Само доброто ли да бриемаме от Бог?!" - е казал Йов.
В този момент се отвори една забравена чанта с кърпички и дантели плетени на една кука, даже бях забравила за тях - това беше техният момент да се появят и да ми помогнат. После да не съм чула, че обущарят ходи бос!
Ето го:
И така дето се вика: Да идва времето да отворим бурканът и да погледнем назад към отминалата година! Но... до тогава има много вода да изтече и много поводи за срещи!
Това е за сега от нас! До скоро!

Коментари

  1. Плами, много ми допада твоята идея - пожелавам ви да напълните буркана с чудно хубави неща, които ще ви се случват през 2017.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодарим ти, Кат! И на вас пожелаваме весели игри и забавления!

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

картоненият куфар

Морско дъно